Dlaczego warto inwestować w artykuły drukowane

materiału przewodzącego ciepło. Hot-stampingu używa się do uszlachetniania druku, ozdabiania przedmiotów, znakowania, zabezpieczenie druku (zwłaszcza folie holograficzne). Podobne efekty do hot-stampingu otrzymuje się przez za

Dlaczego warto inwestować w artykuły drukowane litery samoprzylepne

Metoda hot-stamping - wyjaśnienie w Wikipedii

Hot-stamping zwany również termodrukiem, hot-printem to technika druku z użyciem folii hot-stampingowej i matryc wypukłych wykonanych z materiału przewodzącego ciepło.

Hot-stampingu używa się do uszlachetniania druku, ozdabiania przedmiotów, znakowania, zabezpieczenie druku (zwłaszcza folie holograficzne). Podobne efekty do hot-stampingu otrzymuje się przez zastosowanie cold-stampingu.

Opis folii do hot-stampingu
Folia PET jest nośnikiem warstw:

warstwa rozdzielająca,
warstwa lakieru,
warstwa napylonego próżniowo aluminium,
warstwa klejowa.
Matryca podgrzewana jest do ok. 100 °C. Po zetknięciu matrycy z folią PET rozgrzewa się warstwa klejowa, klej aktywizuje się w miejscach odpowiadających rysunkowi na matrycy i wraz z odpowiednim fragmentem warstwy lakieru i warstwy aluminium pozostaje na drukowanej hot-stampingiem powierzchni.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Hot-stamping


Tanie naklejki reklamowe

Małe naklejki reklamowe drukowane są z myślą o różnego rodzaju produktach sprzedawanych w sklepach. Bardzo kolorowe naklejki trafiają na przykład na produkty dla dzieci. Dzieje się tak dlatego, że takie produkty muszą nie tylko wzbudzać zainteresowanie wśród osób dorosłych, ale również wydawać się atrakcyjne dla dzieci. Tylko wówczas będą one chciały sięgnąć po konkretny produkt wypuszczany do sprzedaży z myślą o najmłodszych konsumentach.

Oprócz tego do sprzedaży trafiają bardzo błyszczące naklejki reklamowe, które dzięki temu bardzo szybko zwracają na siebie uwagę osób przychodzących do sklepu. Trzeba przyznać, że tworzenie takich atrakcyjnych, a jednocześnie tanich naklejek reklamowych jest bardzo ważne dla producentów różnych produktów.


O jednostce PPI w Wikipedii

ppi (ang. pixels per inch) ? liczba pikseli przypadająca na cal długości. Jednostka stosowana do określania rozdzielczości obrazów rastrowych.

Przy określaniu rozdzielczości obrazów często zamiast jednostki ppi mylnie używa się określenia dpi (ang. dots per inch ? punktów na cal), które odnosi się do rozdzielczości urządzeń drukujących lub naświetlających. Tymczasem są to dwie różne jednostki ? zdjęcie o rozdzielczości 72 ppi można wydrukować na drukarce atramentowej w rozdzielczości 600 dpi ? co w dużym uproszczeniu oznacza, że każdy piksel obrazu będzie na wydruku reprezentowany przez co najmniej 64 punkty1, lecz w rzeczywistości oprogramowanie urządzenia drukującego dokona interpolacji pikseli.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ppi