Jak ogrzać się taniej?

iektach przemysłowych, logistycznych i sportowych. Wady i zalety: Zalety: Wady: Grzejnik nadmuchowy jest połączeniem grzejnika konwektorowego z wentylatorem napędzanym energią elektryczną. Źródłem energii cieplnej jest

Jak ogrzać się taniej?

Centralne ogrzewanie Rodzaje grzejników w internetowej encyklopedii

Promienniki obecnie należą do najchętniej stosowanych urządzeń grzewczych stosowanych w dużych obiektach przemysłowych, logistycznych i sportowych.

Wady i zalety:

Zalety:

Wady:

Grzejnik nadmuchowy jest połączeniem grzejnika konwektorowego z wentylatorem napędzanym energią elektryczną. Źródłem energii cieplnej jest najczęściej prąd elektryczny (sporadycznie woda, zasadniczo stosowana w samochodach). W ostatnich latach ciepło wytwarzane jest w nowoczesnych kominkach.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Centralne_ogrzewanie


elektryczną)piec izbowy pozostaje w wielu gospodarstwach

Ogrzewanie spalinowe polega na dostarczaniu ciepła uzyskanego w wyniku procesu spalania materiału zwanego paliwem. W tradycyjnych układach są to:

Piec węglowy w wykonaniu tradycyjnym ? tzw. piec izbowy, pozostaje w wielu gospodarstwach domowych głównym źródłem energii cieplnej. Jest kłopotliwy w eksploatacji, ponieważ:

Kocioł węglowy centralnego ogrzewania jest również kłopotliwy w eksploatacji (ze względu na charakter materiału), ale posiada możliwość instalacji pewnych system/ów automatyki. Dodatkową zaletą jest możliwość pracy ciągłej oraz kumulacja energii w zbiorniku wodnym (który może posiadać alternatywną metodę podgrzewania ? np. elektryczną). System ten łatwo można przystosować do nowoczesnych metod opalania materiałami niewęglowymi. Kocioł centralnego ogrzewania instaluje się w kotłowni.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Centralne_ogrzewanie


Systemy elektryczne pozwalające nadzorować parkowanie samochodów

Właściwie coraz rzadziej możemy spotkać się z sytuacją, w której na parkingu oczekuje na nas osoba pobierająca opłaty za postój i wydająca odpowiednie bilety. Powszechnie stosowane są obecnie automatyczne systemy, które umożliwiają zrezygnowanie z zatrudnienia obsługi na parkingu. Klienci sami, korzystając najczęściej z panelu dotykowego wybierają określone opcje postoju. Po wjechaniu na parking wyjazd z niego jest możliwy tylko po uiszczeniu opłaty i odpowiednim zeskanowaniu biletu. Systemy parkingowe są tak skonstruowane, że najczęściej problemy, które mogą powstać w trakcie ich eksploatacji dotyczą nieprawidłowości w elektryczności i wtedy odpowiednią naprawą musi zająć się elektryk.