O szkoleniach

cownik ucierpi w wypadku...przy pracy to jako pracodawca jesteśmy zobowiązani sporządzić dokumentację powypadkową. Stosowne dokumenty należy również dostarczyć do ZUS - żeby nasz pracownik mógł uzyskać świadczenie z tytułu ubezpie

O szkoleniach szkolenia bhp cennik
Warto sprawdzić


też BHP

Tym razem temat nieco inny niż poprzednio. Aczkolwiek wszystko kręci się wokół jednego.

Jeśli z powodu naruszenia zasad BHP lub z innych powodów nasz pracownik ucierpi w wypadku...przy pracy to jako pracodawca jesteśmy zobowiązani sporządzić dokumentację powypadkową. Stosowne dokumenty należy również dostarczyć do ZUS - żeby nasz pracownik mógł uzyskać świadczenie z tytułu ubezpieczenia wypadkowego. Teraz o czymś innym.

Czy warto samemu zajmować wszystkimi sprawami w własnej firmie? Niewątpliwie można nieco na tym zaoszczędzić prowadząc samemu księgowość i zajmując się kwestiami BHP. Jednak musisz pamiętać, że nasz czas też ma wartość - można go przecież wykorzystać na pracę w firmie. Oprócz tego chciałbym napisać także o:

Outsourcing polega na przeniesieniu części zadań z naszej firmy na firmę zewnętrzną. Często spotykanym wykorzystaniem tego rodzaju kompleksowych usług jest księgowość czy też BHP. Warto zastanowić się także nad czymś innym.

Być może kwestia szkoleń w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy kojarzy się z czymś dość kłopotliwym. W końcu trzeba wysłać pracowników do ośrodka szkoleniowego żeby odbyli to szkolenie, trzeba oczywiście zapłacić za sam fakt kursu. Dodatkowy kosztem jest przejazd i stracony czas pracowników. A co jeśli można by zrobić szkolenie w firmie? To jest możliwe. To tyle. Spójrzmy jednak na inną rzecz.

Prowadzenie firmy jest jedną z bardziej stresujących i czasochłonnych rzeczy. Pisałem już o metodach oszczędności czasu. Warto też oszczędzić sobie stresu i przekazać innym część swoich obowiązków - warto oddać firmom zewnętrznym np. sprawy BHP czy rachunkowość. Zwłaszcza w małych firmach gdzie nie będzie się tworzyć etatu specjalisty bhp. Natomiast z innej strony na to patrząc.


dobrodziejstwo outsourcingu

Tym razem temat nieco inny niż poprzednio. Aczkolwiek wszystko kręci się wokół jednego.

Prowadzenie firmy jest jedną z bardziej stresujących i czasochłonnych rzeczy. Pisałem już o metodach oszczędności czasu. Warto też oszczędzić sobie stresu i oddać innym część swoich obowiązków - warto przekazać firmom zewnętrznym np. sprawy BHP czy rachunkowość. Zwłaszcza w małych firmach gdzie nie będzie się tworzyć etatu specjalisty bhp. Warto zastanowić się także nad czymś innym.

Bezpieczeństwo i higiena pracy w przypadku pracy za biurkiem lub po prostu przy komputerze ma spore znacznie, posłuchacie dlaczego:
Przy pracy z komputerem krzesło ma ogromne znaczenie - wiadomo, że od siedzenia przez kilka godzin na źle dobranym krześle nic nam się nie stanie. Ale takie siedzenie i praca dzień w dzień może prowadzić do całkiem poważnych urazów i zwyrodnień. Wystarczająco dobre krzesło do komputera powinno mieć profilowane siedzisko z możliwością regulacji wysokości (najlepiej jeszcze stopnia pochylenia) oraz ergonomicznie profilowane oparcie. Oparcie musi porządnie przytrzymywać plecy - jak fotel kierowcy rajdowego. Bez tego można się "połamać". Życzę bezpiecznego używania kompa. W tym temacie dodam jeszcze jedno.

Czy jako manager firmy opłaca się narażać się na stres i ryzyko związane z obsługą bhp w naszej firmie? Myślę, że nie warto - bo nawet jeśli nie popełnisz kosztownych błędów to tracisz mnóstwo swojego czasu. Bardziej będzie się opłacało więcej popracować nad rozwojem firmy a bhp oraz księgowość przekazać do firmy zewnętrznej. To jest właśnie dobrodziejstwo outsourcingu. To tyle. Spójrzmy jednak na inną rzecz.

Warto powiedzieć o tym, że okresowe szkolenie bhp kończy się dla pracownika egzaminem z zakresu wiedzy objętej szkoleniem. Po zdaniu takiego egzaminu nasz pracownik otrzymuje stosowne zaświadczenie, którego kopię przechowuje ośrodek BHP. Teraz o czymś innym.

Już nawet szkolenia online poprawiają bezpieczeństwo. Oczywiście pod warunkiem, że materiały szkoleniowe są opracowane fachowo. Oczywiście takie szkolenie musi być prowadzone przez uprawnioną firmę bhp. Odniosę się jeszcze do innej kwestii.


Tym razem

Korzystając z chwili chciałbym zaktualizować swojego bloga. Tym razem chcę dodać notkę na temat kursy bhp.

Jeśli w firmie dojdzie do wypadku przy pracy to pracodawca ma obowiązek sporządzenia dokumentacji powypadkowej BHP. Jest to dość wymagające zadanie dlatego z pewnością warto w tej sprawie zdać na specjalistów. Natomiast z innej strony na to patrząc.

Jeśli z powodu naruszenia zasad BHP lub z innych powodów nasz pracownik ucierpi w wypadku przy pracy to jako pracodawca jesteśmy zobowiązani sporządzić dokumentację powypadkową. Stosowne dokumenty należy również dostarczyć do ZUS - żeby nasz pracownik mógł uzyskać świadczenie z tytułu ubezpieczenia wypadkowego. W tym temacie dodam jeszcze jedno.

Zarządzanie firmą jest jedną z bardziej stresujących i czasochłonnych zadań. Pisałem już o metodach oszczędności czasu. Warto też oszczędzić sobie stresu i oddać innym część swoich obowiązków - warto przekazać firmom zewnętrznym np. obsługę BHP czy rachunkowość. Zwłaszcza w małych firmach gdzie nie będzie się tworzyć etatu specjalisty bhp. Teraz o czymś innym.

Być może nie wszyscy wiedzą ale obowiązek przeprowadzania okresowych szkoleń bhp nie wynika tylko z dobrej woli i dbałości pracodawców. Szkolenia bhp są obowiązkowe na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy - Dz.U. 2005 nr 116 poz. 972 ze zmianami Odniosę się jeszcze do innej kwestii.

W każdej pracy zanim się rozpocznie konieczne będzie zapoznanie się ze stanowiskiem pracy. Oprócz tego wymagane jest odbycie kursu BHP - jest to szkolenie wstępne. I o ile na ogół pracodawca przyjmując nowego pracownika i tak musi go zapoznać ze szczegółami pracy w jego firmie to o ile pracownik wcześniej pracował w tym samym zawodzie to nie musi odbywać wstępnego szkolenia bhp. Oprócz tego chciałbym napisać także o:

W Polsce jest sporo firm specjalizujących się w bhp. Aczkolwiek nie wszystkie oferujące takie usługi mają status ośrodka bhp. Po prostu nie wszyscy mają możliwość organizowania u siebie szkoleń. Z innej strony patrząc.


takie siedzenie i praca

kursy bhp to jest ciekawy temat. Mam jeszcze kilka wartościowych informacji.

Czy jako manager firmy opłaci się narażać się na stres i ryzyko związane z obsługą bhp w swojej firmie? Myślę, że nie warto - bo nawet jeśli nie popełnisz kosztownych błędów to zużywasz mnóstwo cennego czasu. Bardziej będzie się opłacało więcej popracować nad rozwojem firmy a bhp oraz księgowość przekazać do firmy zewnętrznej. To jest właśnie dobrodziejstwo outsourcingu. Podobnie wygląda kwestia sprawy, którą zaraz poruszę.

Bezpieczeństwo i higiena pracy w przypadku pracy w biurze lub po prostu przy komputerze ma spore znacznie, zobacz dlaczego:
Przy pracy biurowej krzesło ma główny wpływ - wiadomo, że od siedzenia przez kilka godzin na źle dobranym krześle nic nam się nie stanie. Ale takie siedzenie i praca dzień w dzień może prowadzić do całkiem poważnych urazów i zwyrodnień. Dobre krzesło do komputera powinno mieć profilowane siedzisko z możliwością regulacji wysokości (najlepiej jeszcze stopnia pochylenia) oraz dobrze profilowane oparcie. Oparcie musi porządnie przytrzymywać plecy - jak fotel kierowcy rajdowego. Bez tego można się "połamać". Życzę bezpiecznego używania kompa. Odniosę się jeszcze do innej sprawy.

Już nawet szkolenia przez internet zwiększają bezpieczeństwo. Oczywiście pod warunkiem, że materiały szkoleniowe są opracowane profesjonalnie. Oczywiście takie szkolenie musi być prowadzone przez uprawnioną firmę bhp. To tyle. Spójrzmy jednak na inną rzecz.

Na pewno każdy manager firmy zastanawiał się nad tym w jaki sposób zaoszczędzić czas. Najlepszym sposobem na to jest oddanie części zadań do firm zewnętrznych - taki outsourcing pozwala na bardziej profesjonalne wykonanie zadań i oszczędność czasu. Wiele korzyści z niewielką cenę. Teraz o czymś innym.

Zapewne wielu pracodawców zastanawia się nad tym gdzie wysłać pracowników na szkolenie w zakresie BHP. Jest wiele firm zajmujących się tą branżą aczkolwiek należało by zwrócić uwagę na to czy posiadają status ośrodka szkoleniowego. Warto zastanowić się także nad czymś innym.


na inną rzecz

kursy bhp to może dla Ciebie internauto być niezbyt fascynujące ale dla mnie to moja praca i zainteresowanie. Dlatego napiszę jeszcze kilka słów.

Prawdopodobnie znacie to powiedzenie, że każdy stolarz jest bez rąk? Zapewne tak było w dawnych czasach, zwłaszcza za czasów PRLu - głównie przez bardzo kiepskie maszyny czy też sprzęt własnej konstrukcji. Podobnie wygląda kwestia sprawy, którą zaraz poruszę.

Być może sprawa szkoleń w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy kojarzy się z czymś dość czasochłonnym. W końcu trzeba wysłać pracowników do ośrodka szkoleniowego żeby odbyli to szkolenie, trzeba rzecz jasna zapłacić za sam fakt kursu. Dodatkowy kosztem jest dojazd i stracony czas pracowników. A co jeśli można by zrobić szkolenie w firmie? To jest możliwe. To tyle. Spójrzmy jednak na inną rzecz.

Cel okresowych szkoleń bhp jest następujący utrwalenie wiadomości bhp zdobytych w czasie szkolenia wstępnego zapoznanie pracowników z nowymi rozwiązaniami techniczno-organizacyjnymi
W tym temacie dodam jeszcze jedno.

Możliwe, że nie każdy o tym wie ale obowiązek okresowych szkoleń z bezpieczeństwa i higieny pracy nie wynika tylko z dobrej woli i dbałości pracodawców. Szkolenia bhp prowadzone są na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy - Dz.U. 2005 nr 116 poz. 972 ze zmianami Teraz o czymś innym.