Poligrafia w życiu

uku cyfrowego, kiedy najlepiej się sprawdza?Druk cyfrowy ma zastosowanie wszędzie tam, gdzie wymaga się dużej jakości przy niskim nakładzie. Czyli generalnie tam, gdzie offset jest zbyt drogi w stosunku do samej wartości druku. M

Poligrafia w życiu plomby gwarancyjne void druk
Naklejki to jeden z mnóstwa materiałów drukowanych, są wiele rodzajów np. . Technik druku jest bardzo dużo i w coraz lepszych cenach. Materiały poligraficzne.

Technologia druku cyfrowego, kiedy najlepiej się sprawdza?

Druk cyfrowy ma zastosowanie wszędzie tam, gdzie wymaga się dużej jakości przy niskim nakładzie. Czyli generalnie tam, gdzie offset jest zbyt drogi w stosunku do samej wartości druku. Materiały na konferencje, niskie nakłady materiałów reklamowych, materiały biznesowe oraz raporty.

Różnica w cenie pomiędzy tymi technologiami jest taka, że proces przygotowania do druku maszyny offsetowej jest bardzo długi i kosztowny, jednak raz ustawiona może wykonać bardzo dużo kopii w bardzo wysokiej jakości, dlatego cena za pojedynczy druk w offsecie jest tym mniejsza im większy jest nakład.


Druk

Druk ? wielokrotne odbicie obrazu z formy drukowej na podłoże drukowe (np. na papier). Potocznie nazywana drukiem jest również każda kopia, czyli odbitka drukowa.

Za druk uważa się również rozmaite techniki powielania tekstu i grafiki zarówno metodami tradycyjnymi, z użyciem maszyn drukarskich, jak i nowoczesnymi metodami komputerowymi z użyciem komputerowych urządzeń peryferyjnych, jak drukarki, plotery itp. - choć poprawnie tego rodzaju odbitki powinno nazywać się wydrukami.

Wprowadzenie do drukarń technik komputerowych i druku cyfrowego, sprawiły, że coraz częściej przez druk rozumie się również wydruk dokonywany na skalę przemysłową za pomocą przystosowanych do tego maszyn drukarskich.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Druk


Etykiety- funkcje

Etykiety na produktach pełnią kilka ważnych ról. Oczywiście pierwszą, która przychodzi na myśl to oczywiście nazwa produktu, bo przecież klient musi wiedzieć czy kupuje słoik dżemu, czy buraczków. Druga kwestia to zachęcenia klienta do zakupu właśnie tego produktu spośród innych, pozornie takich samych.

Oraz trzecia to informacje prawne, o wartościach odżywczych czy składnie i nie bez powodu są one mniejsze, ponieważ nie one stanowią podstawę autoreklamy produktu. Etykiety maja swoje określone typy i rodzaje, różniące się przeznaczeniem oraz sposobem zamieszczenia na produkcie,