Zakłady poligraficzne i ich codzienna praca

m jest również każda kopia, czyli odbitka drukowa. Za druk uważa się również rozmaite techniki powielania tekstu i grafiki zarówno metodami tradycyjnymi, z użyciem maszyn drukarskich, jak i nowoczesnymi metodami komputerowymi z

Zakłady poligraficzne i ich codzienna praca

Potocznie nazywana drukiem jest również każda

Druk (niem. Druck ?nacisk?) ? wielokrotne odbicie obrazu z formy drukowej na podłoże drukowe (np. na papier). Potocznie nazywana drukiem jest również każda kopia, czyli odbitka drukowa.

Za druk uważa się również rozmaite techniki powielania tekstu i grafiki zarówno metodami tradycyjnymi, z użyciem maszyn drukarskich, jak i nowoczesnymi metodami komputerowymi z użyciem komputerowych urządzeń peryferyjnych, jak drukarki, plotery itp. - choć poprawnie tego rodzaju odbitki powinno nazywać się wydrukami.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Druk


Reklama z drukarni

Reklama taka jaka jest obecnie dzisiaj nie istniałaby i nie mogłaby istnieć bez druku. To właśnie za pomocą materiałów drukowanych większość firm reklamuje swoją obecność na rynku wśród swoich przyszłych lub obecnych konsumentów.

Za pomocą ulotek czy też wizytówek informuje się ludzi potencjalnie zainteresowanych usługami danej firmy. Obecnie przedsiębiorcy mają do wyboru szereg różnych reklam drukowanych do wyboru. Między innymi naklejki reklamowe, które świetnie sprawdzają się na produktach lub do oklejania samochodów firmowych.


Na zestaw tych kolorów mówi się

CMYK ? zestaw czterech podstawowych kolorów farb drukarskich stosowanych powszechnie w druku wielobarwnym w poligrafii i metodach pokrewnych (atramenty, tonery i inne materiały barwiące w drukarkach komputerowych, kserokopiarkach itp.). Na zestaw tych kolorów mówi się również barwy procesowe lub kolory triadowe (kolor i barwa w jęz. polskim to synonimy). CMYK to jednocześnie jedna z przestrzeni barw w pracy z grafiką komputerową.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/CMYK